Egy héttel ezelőtt új szereplő lépett be a hazai kiskereskedelmi hálózatok közötti éles árversenybe, a Spar is meghirdette a maga árcsökkentési programját. Az Árzuhanás promóció hetente újabb és újabb árucikkeket érint a Spar- és az Interspar-áruházakban, a részletekről hétfőnként tesznek közzé terméklistát az interneten. A program háromszáz árucikkel indult, március 20-tól újabb hetvennel egészül ki – írja a Vg.
A kiskereskedelmi lánc tudatta, hogy 5–40 százalékkal viszi lejjebb az árakat
- a pékáruknál (kenyerek, zsemlék, kiflik, bagettek, paillasse-ok) 7–40 százalékkal,
- a haltermékeknél 18–30 százalékkal,
- egyes húskészítményeknél (virsli, bacon) pedig 5 százalékkal.
A Spar a hetente csökkenő árak mellett egyéb kedvezményeket, akciókat, hűség- és kuponajánlatokat is kilátásba helyezett.