A Publicus a története legjobb bevételét érte el, 2017 óta folyamatosan növekedni tudnak. A cég nyeresége is nőtt, 2021-ben még 70,8, míg 2022-ben már 98 millió forint adózás előtti eredményt értek el, ami közel negyvenszázalékos növekedést jelent.
Az adózott eredményből osztalékot nem fizettek, hanem azt az eredménytartalékba helyezték. A Publicus több baloldali városvezetéssel is szerződésben áll, így például Zuglónak 2020 óta közel negyvenmillió forint értékben készítettek kutatásokat. Pulai cége azért is ismerős lehet, mert ő volt az, aki
az országgyűlési választás napján azt nyilatkozta, hogy „zárul az olló, az ellenzék aktivitása magas, a Fidesz-szavazóknál elbizonytalanodás tapasztalható”. Később a Fidesz–KDNP rekordmennyiségű szavazatot szerzett, Pulaiék utolsó, közvetlenül a választások előtt döntetlenhez közeli eredményt jelző kutatása pedig közel húsz százalékkal nézte el az eredményt.
A Publicus Kft. neve a dollárbaloldal külföldi kampányfinanszírozása kapcsán is előkerült. A Publicus partnerei között található a Róna Dánielhez köthető 21 Kutatóközpont, a Soros György által is támogatott ActionAid adománygyűjtő szervezet, a BKK Zrt., Budapest önkormányzata, az Európai Parlament, a Friedrich Ebert Stiftung, Kazincbarcika polgármesteri hivatala, a Mérték Médiaelemző Műhely, az Ökopolisz Alapítvány, Pécs önkormányzata és még sokan mások.
A választási kampány során a Gyurcsány Ferenc vezette Demokratikus Koalíció 1,2 millió forintos megbízást kötött a Publicus Intézettel. Nem meglepő, hogy Karácsony Gergelyékkel is szoros kapcsolatban állnak Pulaiék. A Publicus 2019 óta 2,7 millió forintot költött olyan hirdetésekre, amelyekben Karácsony Gergellyel és a fővárosi vezetéssel kapcsolatos kérdések jelennek meg. A fővárosi önkormányzat honlapján elérhető szerződések szerint eddig közel húszmillió forint értékben kapott megrendeléseket a Publicus Karácsony Gergelyéktől.