66 millióan nézték Obamáék összecsapását

Csaknem 66 millió néző kísérte figyelemmel az amerikai elnökjelöltek második televíziós vitáját, alig valamivel kevesebben, mint az elsőt.

PR
2012. 10. 18. 5:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Barack Obama elnök és republikánus kihívója, Mitt Romney élőben közvetített szópárbaja kedden 65,6 millió, október 3-án pedig több mint 67 millió embert ültetett a készülékek elé. A felmérés csak a háztartásokban működő televíziókkal számolt, a szórakozóhelyeken tévézőkkel és a vitát az interneten követőkkel nem, így becslések szerint az első vita nézőinek száma csak az Egyesült Államok területén meghaladhatta a 70 milliót.


Az eddigi nézőszámrekordot Jimmy Carter elnök és republikánus kihívója, Ronald Reagan 1980-as kamerák előtt vívott szópárbaja tartja, amelyre 81 millió amerikai volt kíváncsi. A második Obama–Romney összecsapást 10 csatorna közvetítette élőben, a spanyol nyelvű Telemundo pedig felvételről adta.

A legtöbben, átlagosan 13,8 millióan ezúttal az NBC-n nézték a vitát, a második helyre az ABC került 12,5, a harmadikra pedig a Fox News 11,1 millió nézővel. (Az utóbbi csatorna ezzel kevés híján megdöntötte saját nézőcsúcsát, amelyet Joe Biden és Sarah Palin 2008-as alelnökjelölti vitája tart.) A CBS közönsége 10,4, a CNN-é 5,6, az MSNBC-é pedig 4,9 millió volt.

Több mint 67 millió néző kísérte figyelemmel az amerikai elnökjelöltek első televíziós vitáját, ami 15 millióval volt több, mint négy évvel ezelőtt. Az éledező Obama kedd esti teljesítményével reményt adott táborának, szerény győzelme azonban nem biztos, hogy elég lesz a feltörekvő Romney megállításához. A CNN hírtelevízió szerint a második elnökjelölti vitában Obama győzedelmeskedett.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.