Marco Rubión élcelődik az amerikai sajtó

Előválasztási kampányába egy kis hiba csúszott: a kanadai Vancouver került a reklámfilmbe, amelyben Amerika hajnaláról beszél.

MTI
2016. 02. 17. 7:26
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A baki miatt Rubión élcelődik az amerikai sajtó. Az Amerikának „ismét új reggelt” ígérő reklámban – amely mellesleg sokakat Ronald Reagan egy korábbi kampányreklámjának szlogenjére emlékeztet – ugyanis a nyugat-kanadai Vancouver felhőkarcolói meredeznek. Ráadásul a rövid reklámfilmecskében még egy révhajó is átkúszik kanadai zászlóval a fedélzetén. Rubio kampánymenedzsere elismerte a tévedést.

Mindazonáltal az elnökjelöltségért folyó mostani kampányban nem ez az első vaskos melléfogásuk a kampányszakembereknek. Két másik republikánus elnökjelölt-aspiráns is pórul járt: Jeb Bush volt floridai kormányzó reklámszpotjai egyikében a brit tőzsdéről készült képeket és délkelet-ázsiai képkockákat használtak fel és mutattak amerikai helyszínekként, Donald Trump üzletember reklámfilmjei egyikében pedig az amerikai illegális bevándorlókkal kapcsolatos gondokat akarták érzékeltetni az észak-afrikai Marokkóban készült képekkel úgy, mintha azok az amerikai–mexikói határon készültek volna.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.