Melltartós, szakállas transz férfival hirdeti az alsóneműit az egyik luxusmárka

Érdekes látvány.

magyar nemzet
Forrás: New York Post2023. 05. 26. 16:12
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Elég komolyan terjed a Calvin Klein tavalyi reklámja, amely egy szakállas transznemű férfit ábrázol sportmelltartóban. A reklámot egy hollandiai transz influenszerrel, Bappie Kortrammel készítették, aki áradozott a márkáról, amiért melltartót vehetett, és lehetővé tette, hogy

„bemutassák a kövér szeretetet, a kövér büszkeséget, a kövér cisz testeket, a kövér transz testeket, a kövér örömöt, és mindent, ami megmutatja, hogy a transz test jó test”.

Megjegyezte, hogy a Calvin Klein csapata olyan kedves volt, hogy megengedték, hogy melltartót viseljen, amelyen „Ez a szerelem” felirat áll. Az influenszer úgy gondolja, 

„Fontos megmutatni, hogy a mellekkel rendelkező transz testeket ünnepelni kell, és hogy a férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – fogalmazott, amit a Mandiner szúrt ki a New York Post-on. 

A márka húzásán egyébként elég sokan felháborodtak, az egyik kommentelő azt írta, 

„Nem tudom, miért kell idáig elmenniük, csak azért, hogy egy olyan ideológiát erőltessenek, amelyet a legtöbben nem is akarnak”.

 Borítókép: a reklám (Fotó: Twitter)

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.