Elég komolyan terjed a Calvin Klein tavalyi reklámja, amely egy szakállas transznemű férfit ábrázol sportmelltartóban. A reklámot egy hollandiai transz influenszerrel, Bappie Kortrammel készítették, aki áradozott a márkáról, amiért melltartót vehetett, és lehetővé tette, hogy
„bemutassák a kövér szeretetet, a kövér büszkeséget, a kövér cisz testeket, a kövér transz testeket, a kövér örömöt, és mindent, ami megmutatja, hogy a transz test jó test”.
Megjegyezte, hogy a Calvin Klein csapata olyan kedves volt, hogy megengedték, hogy melltartót viseljen, amelyen „Ez a szerelem” felirat áll. Az influenszer úgy gondolja,
„Fontos megmutatni, hogy a mellekkel rendelkező transz testeket ünnepelni kell, és hogy a férfiasság nem jelenti azt, hogy nem élvezheted a nőies dolgokat” – fogalmazott, amit a Mandiner szúrt ki a New York Post-on.