Akkora bukás volt a Bud Light transzneműreklámja, hogy százával bocsátják el az alkalmazottakat

Bár állítása szerint a cég továbbra is elkötelezett a növekedés mellett.

Magyar Nemzet
2023. 07. 27. 14:30
null
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Tömeges leépítés során több száz munkatársától válik meg a Bud Lightot gyártó Anheuser-Busch az Egyesült Államokban –  írja a Mandiner a CNN beszámolója nyomán. 

Egészen pontosan 380 fővel szünteti meg a munkaviszonyt a cég. Ez azonban elmondásuk szerint a cég amerikai dolgozói állományának két százalékát jelenti csak, és továbbra is elkötelezettek a jövőbeli növekedés érdekében.

A Bud Light kálváriája azzal kezdődött, hogy a egy transznemű tiktokkert helyezett a reklámkampánya középpontjába. Ennek egyik első következménye volt, hogy  a söreladások óriási mértékben kezdtek zuhanni, a vállalat részvényének árfolyama is erősen ingadozik, ezen kívül pedig ötmilliárd dollárral csökkent a Bud Lightot gyártó cég értéke.

Borítókép: Jelenet a reklámból (Fotó: YouTube)

 

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.