A lezuhant Air India-járat egyik hajtóműve vadonatúj volt, a másik pedig csak decemberben lett volna esedékes karbantartásra, közölte az indiai Times Now televíziónak adott interjúban N. Chandrasekaran, az Air India anyavállalatának, a Tata Sonsnak az elnöke. Mint mondta: „A jobb oldali hajtómű új volt, 2025 márciusában cseréltük, a bal oldali pedig 2023-ban esett át az utolsó szervizen.”

Nem volt baj az Air India gépének hajtóműveivel
A Londonba tartó Boeing 787-8 Dreamliner alig egy perccel a felszállás után zuhant le Ahmedabad közelében, a fedélzeten lévő utasok közül mindössze egy élte túl a tragédiát. A hatóságok most a feketedobozok adatait és a roncsokat elemzik, hogy rekonstruálni tudják a baleset utolsó pillanatait. A légitársaság vezetője hangsúlyozta, hogy semmi nem utalt korábban arra, hogy műszaki probléma lett volna a géppel.