A Mercedes-Benz Fashion Week Central Europe-ot (Merzedes Benz Közép-európai Divathét) szervező Design Terminál célja, hogy a fiatal tervezőknek bemutatkozási lehetőséget biztosítson és elindítsa őket a nemzetközi érvényesülés felé. A budapesti divathét az első Gombold újra! pályázattal indult el 2011-ben. Ezen még csak magyar tervezők vettek részt, de a cél már kezdettől az volt, hogy a közép-európai régió számára a tervezők szakmai fóruma, szakkiállítása legyen a budapesti esemény, amely külföldről is idehozza a kereskedőket.Tavaly már minden visegrádi ország, idén pedig Szerbia és Horvátország tervezői is indulhattak a Gombold újra! divattervezői tehetségkutatón. A versenyre közép-európai ihletésű öltözékekkel és kiegészítőkkel lehetett nevezni. A döntőt idén is a divathéten tartják. A Design Terminál és a számos divateseményt támogató Mercedes-Benz Hungária Kft. 2015-ben stratégiai megállapodást kötöttek, ami szintén azt jelzi, hogy a budapesti divathét belép a jelentős nemzetközi divathetek sorába. A divathét az október 2. és 18. között megrendezett CAFe Budapest Kortárs Művészeti Fesztivál társrendezvénye. Az esemény jegyeladásából származó teljes bevétel az Ökumenikus Segélyszervezet munkáját támogatja.
Révbe ér a budapesti divathét
Csaknem ötven divattervező mutatja be legújabb kollekcióját október 10-én és 11-én a Várkert Bazárban.
2015. 09. 16. 18:00
Komment
Összesen 0 komment
A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!