A népszerű zeneszolgáltatás ezzel hihetetlen növekedési sebességre kapcsolt, ugyanis 2014 májusában még csak 20 millió aktív ügyféllel rendelkezett, tehát bő fél év alatt háromszorosára gyarapodott – tudjuk meg az Androbit.net cikkéből.
A fizető zenehallgatók száma viszont közel sem emelkedett ekkorát, csupán 50 százalékos pluszt értek el ezen a területen, így a létszám 10-ről 15 millióra nőtt.
Mivel a Spotify egy magáncég, nem köteles nyilvánosságra hozni a pénzügyi helyzetét, így pontosan azt sem tudhatjuk, mennyire működik pénzügyileg stabilan egy ilyen értékesítési koncepció.
Mindenesetre a cégnek biztosan nem tesz túl jót, ha a fizető felhasználók száma arányaiban nem követi a teljes bázis méretét, ami azt is eredményezheti, hogy a kiadók inkább az iTunest és a YouTube-ot választják a túl sok jót ingyen adó Spotify helyett.
Hasonló cikkeket olvashat az Androbit.net oldalon.