A cikk szerint a Facebook még a legoptimistább elemzői várakozásokat is felülmúlta a negyedik negyedévben, 1,562 milliárd dolláros (nagyjából 450 milliárd forint) nettó profitot realizált, ez 52 százalékos emelkedés az előző év azonos időszakához képest. Ez mérföldkőnek tekinthető a cég történetében – írják. A harmadik negyedéves bevétel 896 millió dollár volt.
Hozzáteszik, a teljes bevétel 80 százalékát a mobilhirdetések adták, ezt nagyban segítette, hogy a vállalat a 2012-ben felvásárolt Instagram felületén is elindította a hirdetéseket. Mark Zuckerberg azt mondta, hogy a Facebook 100 legnagyobb hirdetőjéből 98 hirdet az Instagramen.
A Hvg.hu cikkében kiemeli, hogy a felhasználók száma három hónap alatt 1,55 milliárdról 1,59 milliárdra nőtt, ebből 823 millióan kizárólag telefonról lépnek be. A Messengert már 800 millió ember használja, az Instagramet pedig 400 millióan.