Újabb hazai divattervezők kerültek be a mentoring programba

A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok keretein belül fejlesztik a résztvevőket.

Forrás: VG.HU2020. 11. 09. 17:24
Bata-Jakab Zsfia
Budapest, 2020. október 15. Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetõje sajtótájékoztatót tart a divat- és designipari vállalkozásokat támogató 10 milliárd forint keretösszegû pályázat társadalmi egyeztetésérõl az Innovációs és Technológiai Minisztériumban 2020. október 15-én. MTI/Kovács Tamás Fotó: MTI/Kovács Tamás
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Újabb magyar divattervezők kaptak lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) második magyar mentorprogramjában. Az ügynökség által indított mentorprogram célja, hogy átadja azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez – olvasható a Világgazdaság cikkében.

A hazai szakemberek a vírushelyzetre való tekintettel online workshopok és meetingek keretein belül fejlesztik a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az MDDÜ és a Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) közös nemzetközi mentorprogramját is.

Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője sajtótájékoztatót tart a divat- és designipari vállalkozásokat támogató 10 milliárd forint keretösszegű pályázat társadalmi egyeztetéséről az Innovációs és Technológiai Minisztériumban 2020. október 15-én.
Fotó: MTI/Kovács Tamás

A programban résztvevő divattervezők olyan szakmai szempontok alapján kiválasztott mentoroktól tanulhatnak, akik a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit. Az MDDÜ márkafejlesztési, kommunikációs, értékesítési és fenntarthatósági területről is biztosít szakmai mentorokat a programba. Hozzájuk csatlakoznak külsős szakértők. A kurzus során a szakemberek olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, márkastratégia, válságkezelés vagy épp a digitális marketing.

A teljes cikk IDE kattintva érhető el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.