Ilyen lesz a Milan új stadionja

Az első komolyabb akadály elhárult: megvan a tulaj engedélye.

MTI
2015. 07. 08. 12:54
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A milánóiak közleménye szerint a város korábbi szabad kereskedelmi területét birtokló alapítvány lehetővé tette számukra, hogy megvegyék azt a földet, melyre új arénájukat építik majd.

„Ez az első, történelmi lépés” – áll Barbara Berlusconi klubigazgató nyilatkozata a közleményben, melyben a sportvezető hangsúlyozta, a következő feladat az lesz, hogy benyújtsák és elfogadtassák a teljes építési projekt tervezetét.

Az AC Milan jelenleg az Internazionaléval közösen használja a Giuseppe Meazza Stadiont, a mostani tervek szerint azonban már csak a 2018/19-es szezonig, ekkorra kellene ugyanis elkészülnie a 48 ezer férőhelyes új létesítménynek. A látványtervet az alábbi linken tekintheti meg.

Barbara Berlusconi arra is kitért, hogy számításaik szerint az új stadion évente 50-80 millió eurót termel majd csak az extra, vagyis nem a labdarúgásból származó bevételekből.

Olaszországban a klubfutball fejlődési lehetőségeinek legfőbb gátját sokan éppen abban látják, hogy a csapatok stadionjai önkormányzati tulajdonban vannak, így a klubok elesnek a létesítmények adta bevételi lehetőségektől. Kivételt ez alól csak a bajnok Juventus, valamint az Udinese jelent a Serie A-ban.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.