Kifejezetten eseménydús és jó iramú első félidőt láthatott a közönség. A Ferencváros birtokolta többet a labdát, és számos helyzetet kialakított, ugyanakkor a Debrecen gyors ellentámadásokkal próbált válaszolni, és szintén voltak lehetőségei.
A fordulást követően kissé lassult a játék, de a zöld-fehérek így is uralták a mérkőzést, és az előretörő Ramírez révén megszerezték a vezetést. Thomas Doll együttese megpróbálta gyorsan eldönteni a három pont sorsát, és ez sikerült is, a csereként pályára lépő Radó által kiharcolt büntetőt Gera értékesítette.
A végeredményt Radó állította be, a Haladástól a nyáron igazolt támadó bombagóllal zárta le az összecsapást.
OTP Bank Liga, 17. forduló:
Ferencváros – DVSC-Teva 3-0 (0-0)
Groupama Aréna, 6642 néző, v.: Kassai
Gólszerzők: Ramírez (66.), Gera (78., tizenegyesből), Radó (87.)
Sárga lap: Varga R. (85.), illetve Szakály P. (74.)
Ferencváros: Dibusz – Dilaver, Pintér, Leandro, Ramírez – Gera, Nagy Á. – Sesták (Radó, 67.), Hajnal (Varga R., a szünetben), Lamah – Böde (Busai, 86.)
Debrecen: Radosevic – Lázár, Mészáros, Brkovic, Korhut – Jovanovic, Szakály P., Bódi (Tisza, 70.) – Sidibe (Horváth Zs., 80.), Balogh, Coulibaly (Castillion, 70.)
Három évre a Magyar Telekom Nyrt. lett a Ferencváros labdarúgócsapatának a főszponzora. Ezt Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke jelentette be szombat délután az FTC–Debrecen mérkőzés előtt a Groupama Arénában tartott sajtótájékoztatón.
A zöld-fehér klub első embere elmondta, hogy mindkét fél számára előnyös megállapodást sikerült kötniük a piacvezető távközlési szolgáltatóval, amellyel már évek óta partneri viszonyban vannak. Hozzátette: a szerződéskötés tiszteletére szombat este a Magyar Telekom logójának színében, magentában tündököl a Ferencváros stadionja, illetve honlapja.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgatója azzal indokolta, hogy három évre a zöld-fehérek mellett kötelezték el magukat főtámogatóként, hogy a Ferencváros az ország legnépszerűbb labdarúgóklubja, egy friss felmérés szerint mintegy kétmillió szimpatizánssal rendelkezik. Elmondása szerint a cég sportszponzorációs stratégiája keretében csakis meghatározó, tömegeket vonzó és országos méretű szurkolótáborral rendelkező klubokat támogat, s véleménye szerint a Ferencváros minden kritériumnak megfelel.