Az elnök emlékeztetett: februárban azt mondta Medgyessy Péter, hogy a Dunaferr-re szükség van, és csak az acélmű alapvertikumának 25 százalékát privatizálják. Ma pedig – folytatta Bálint Mihály – arról nyilatkozik az ÁPV Rt. elnöke, hogy az egész céget el kell adni.
Felhívta a figyelmet arra, hogy a jövő évi költségvetésben sehol sem szerepel a Duna-híd és az M4–M8 gyorsforgalmi út megépítése. Márpedig ha privatizálják a gyárat, nagyszámú leépítésekre lehet számítani, s e beruházások megvalósítása nélkül nem létesülnek új munkahelyek sem – mondta. A petíciót aláírók támogatják a szakszervezetek 2003. évi bér- és szociális követeléseit is.
Lapunk információi szerint a közelmúltban Hónig Péter, az acélmű elnök-vezérigazgatója Franciaországban járt Medgyessy Péter miniszterelnökkel együtt – aki tovább utazott Amerikába –, és tárgyaltak a U. S. Steel képviselőivel a Dunaferr esetleges privatizációjáról. Tegnap közleményt adott ki a U. S. Steel, amelyben közölte: részt szeretne venni az esetleges magyarországi iparági privatizációban is közép-európai jelenlétének megerősítéséért.
Úgy tűnik, a Mastercardnak nem jelent semmit kétmilliónál is több kártyahasználó
