A Mastercard sem méltatja válaszra lapunkat Baukó Attila, vagyis Azahriah egy fideszeseket sértő posztja kapcsán. Mint megírtuk, az előadó a fideszeseket mélyes sértő szöveget osztott meg múlt héten, amelyben értelmileg és mentálisan is visszamaradott véglényeknek nevezte őket. Azahriah aztán rájött, hogy a közönsége jelentős részét is vérig sértette, így törölte a szöveget, és végül kénytelen-kelletlen elnézést kért – a maga módján.

Ha a 2024-es EP-választásokat vesszük alapul, több mint kétmillió magyar embert nevezett mentálisan visszamaradottnak az előadó. Korábban már megkerestük azokat a cégeket, amelyek az előadó támogatóiként tűntek fel a koncertjein, illetve a róla készült film plakátján, hogy fejtsék ki véleményüket a zenész gondolatmenetéről. Válasz híján a cégvezetőknek is írtunk. Most ismét megkerestük azokat a szponzorokat, amelyektől korábban nem kaptunk választ.
Arra voltunk kíváncsiak, hogy
- a cégek mit gondolnak a zenész posztjáról.
- Elhatárolódnak-e fentebb a kijelentésétől? Esetleg egyetértenek vele?
- A továbbiakban tervezik-e támogatni a zenészt?

Sem az Azahriah-film plakátján támogatóként feltűnő Mastercard, sem Márkus Gergely, a Mastercard magyarországi igazgatója nem válaszolt lapunk kérdéseire, melyből arra lehet következtetni, hogy számukra nem fontos a kérdés, tehát nekik nem számít kétmilliónál is több potenciális ügyfél mentálisan visszamaradott véglénynek nevezése.