Azért is izgalmas a tárlat, mert a művek úgy tekintik át egy festői pálya első tíz évét, hogy közben a kortárs magyar művészet egy igen jellegzetes irányzata, a lírai expreszszionizmus alakulásáról is sokat elmondanak. Az 1969-ben, Debrecenben született, a Magyar Képzőművészeti Egyetem festő szakán 1997-ben, Nagy Gábor növendékeként végzett művész festményei, grafikái lazúrosan egymásra hordott rétegekből épülnek föl, a barnák, okkerek, kékek árnyalataiból izgalmas, sejtelmes kompozíciók születnek, a vágyak, érzések, asszociációk gazdagságát sejtetve. Noha a címeket szükséges rossznak tartja a művek alkotója, jellemzésül néhányat érdemes megemlíteni: Fátyol mögött, Rejtőzködő, Elhagyás, Elsötétülés – mindegyik arra utal, hogy a néző képzelete számára szeretne minél nagyobb mozgásteret hagyni, szinte a végletekig tágítva az asszociációs lehetőségek körét.
A művész már a kilencvenes évek második felében jó néhány szakmai elismerést érdemelt ki műveivel, és folytatódott ez a sorozat az utóbbi években is. Rendszeresen kiállít a Magyar Festők Társasága és a hatvani Moldvai Győző Galéria tárlatain. Az egri akvarellbiennálén való szereplését jellemzi, hogy egy alkotását megvásárolta a Dobó István Múzeum, két festményével néhány hónappal ezelőtt újabb díjat kapott a Magyar Festők Társasága csoportos tárlatán. A tárlaton láthatók ezek a munkák is, ahogyan a kiállítás első részében az egyetemi diploma után megszületett munkák, illetve a második részben a 2006-os év alkotásai. Miként a lazúrosan fölvitt rétegek újabb és újabb értékekkel gazdagítják az egyes alkotásokat, a művek együttese úgy formálja meg egyre pontosabban létrehozójuk művészi portréját, s érzékelteti a pálya további alakulásának lehetőségeit.
Lecsapott a NAV, csempészeket fogtak a reptéren
