November 26-án kezdte gyűjteni a Mitsuoka manufaktúra a megrendeléseket a Buddy nevű szabadidő-autóra, és november 30-án arról adtak hírt, hogy az első két évre tervezett mennyiséget már el is adták – 2021-ben 50, 2022-ben 150 darab átépítést fognak végrehajtani.
A karosszériaelemeket nem üvegszálas, hanem ABS műanyagból készítették
Fotó: YouTube
Az indulóár egyébként 4 697 000 jen, míg a fullextrás öntöltő hibrid modellért 5 899 300 jent kérnek – a kiindulási alapot jelentő Toyota RAV4-es ára 2 743 000–4 029 000 jen között mozog.
A Buddy az első olyan Mitsuoka-átépítés, amelynél a módosított karosszériaelemeket nem üvegszálas, hanem ABS műanyagból készítik. Utóbbi eljárás drágább, de méretpontosabb karosszériaelemeket eredményez, azaz egyenletesebbek az illesztési rések.
A teljes cikket ITT érheti el.
Megérkezett a leggyorsabb villanymotoros Mustang
Hamarosan megkezdődik az akkumulátoros-elektromos hajtással szerelt Ford Mustang Mach-E forgalmazása az Egyesült Államokban, ebből az alkalomból pedig bejelentették a sorozat csúcsmodelljét, a GT Performance Editiont, amelynek kiszállítása 2021 nyarának végén indul. Ebben az autóban ugyanaz a hajtáslánc jut szerephez, mint a GT esetén, tehát a nagyobb, 88 kWh kapacitású akkumulátort kapja, a két villanymotor rendszerteljesítménye 487 lóerő.
A Ford Mustang Mach-e Performance Editionnél a szoftver módosításával 813 Nm-ről 860 Nm-re növelik a nyomatékot, ezenfelül a menetstabilizálót is átprogramozzák, amelynek eredményeként a 0–96 km/óra gyorsulás ideje 3,8 másodpercről 3,5 másodperc alá csökken – utóbbi becsült érték, lehet, hogy még fürgébb lesz a végleges változat. Egyedi a hűtőrácsbetét, a 20 colos fekete felnik mögött elöl 19 colos féktárcsákat találunk pirosra fényezett Brembo nyergekkel, az abroncsok 245/45 méretű Pirelli nyári gumik, és a MagnaRide elektronikusan vezérelt lengéscsillapítás is ott van a fedélzeten.