A kínálat egyik legdrágább, ugyanakkor leghangulatosabb kiegészítője az Akrapovic által szállított sport kipufogó rendszer, amely ha lóerőben nem is tesz hozzá a csomaghoz (tesztünk alapján erre nincs is igazán szükség), a soros hathengeres motor hangjából kihozza a maximumot, ráadásul jó pár kilótól megszabadítja a prémium sportszedán kategória egyébként is legkönnyebb versenyzőjét.
A hiányzó kilókat aztán különböző kiegészítők széles választékával pakolhatjuk vissza. A szélszálas légterelők és diffúzor ide tartozik, miközben a nemes műanyagból a beltérbe is kérhetünk bőséggel. Itt az Alcantara textilborítást, illetve váltási segédletként kijelzőt is kapott M Performance kormány jelenti a nagy újdonságot.
Sokaknak lehet rossz hír, hogy az ülésekhez egyelőre nem kínálnak alternatívát a gyáriak, az integrált fejtámlás széria székek pedig magas vezetők számára nem ideálisak, a testesebbek pedig a szorosra faragott üléspárna okán morgolódhatnak tovább. A kiegészítők ugyanakkor nem kizárólagosan az M4 Coupé-nak szólnak: a szedán M3-hoz és a kabrió változathoz ugyanúgy elérhetőek a tételek.