A VisionSea hibrid ugyanis egy jacht. Mi személy szerint a vitorlázás hívei vagyunk, de az elegáns motoros mellett így sem tudunk szó nélkül elmenni. Főképp a VisionC-tanulmány fényezésének köszönhető, hogy nem ránézni is lehetetlen: a hirtelenzöld hajó szinte leugrik a hivatalos fényképről. A különlegesség a motortérben is folytatódik, ahová hibrid hajtáslánc került, méghozzá a gyártó berkeiből. A Volkswagen-konszern jól ismert 180 lóerős, 1,8 literes turbómotorját 270 lóerős elektromotor segíti komoly teljesítmény elérésére.
A hatékonyság fokozása érdekében a hajtásba hatfokozatú, dupla kuplungos váltót iktattak a gyáriak. A VisionSea a gyáriak szerint 50 tengeri mérföldet (92,5 kilométert) képes elektromosan megtenni, hibridként pedig hatótávja megközelíti a 980 tengeri mérföldet. A típus erősen tanulmányhangulatot kelt, így bár nem kétség, hogy jól elvan a vízen, az autóipari hajtáslánc hajóban történő alkalmazása merész húzás, s nincs kétségünk afelől, hogy nem éppen végletekig csiszolt. Érdekességként és figyelemfelkeltőként viszont tökéletesen helytáll a méregzöld jacht, arról tanúskodva, hogy a márka képes kilépni saját komfortzónájából.