Egy elektrolitital egyre nagyobb hírnévre tesz szert az Egyesült Államokban, mivel rengetegen esküsznek rá, hogy gyógyítja a másnaposságot. A Pedialyte nevű készítményt eredetileg hasmenéssel küszködő gyerekeknek szánták, de a gyártó szerint mára a felnőttek hatvan százalékkal többet fogyasztanak belőle, mint 2012-ben. Ez azt jelenti, hogy a fogyasztók több mint egyharmada felnőttekből áll, számuk megháromszorozódott a három évvel ezelőttiekhez képest.
Leginkább a kiszáradással gyakran küzdő atléták veszik, de korántsem meglepő módon népszerű lett az egyetemi kampuszok környékén is. Heather Mason, a gyártó Abbott Laboratories alelnöke a MarketWatchnak azzal magyarázta a készítmény sikerét, hogy a Pedialyte magasabb elektrolit- és alacsonyabb cukortartalmú a hagyományos üdítőitaloknál. Azt is elmondta, hogy a közösségi média segítségével szájról szájra terjed a termék „mágikus” hatása.
A terméket egyébként megpróbálják felnőttbaráttá tenni: nagyobb kiszerelésben és különféle ízesítéssel is elkezdik árulni. Ezzel egy időben megpróbálják megcélozni az amerikai nyári fesztiválok közönségét Atlantától New Yorkig.
A Nielsen adatai szerint egyébként a Pedialyte-ból tavaly százmillió dollár értékben adtak el.