Új kártyával fedezhetik fel Budapestet a turisták

A kampányhoz az idén több mint 50 szálloda, valamint 8 szolgáltató csatlakozott.

MTI
2015. 11. 05. 19:43
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A most induló téli szezon már a tizedik, amikor Magyarország legnagyobb szakmai összefogása, a Budapest Winter Invitation (BWI) kampány jelentkezik – hívta fel a figyelmet csütörtöki közleményében a BFTK.

A kampányhoz az idén több mint 50 szálloda, valamint 8 szolgáltató csatlakozott. Céljuk Budapest téli szolgáltatásainak népszerűsítése, a vendégforgalom növelése és a látogatók tartózkodási idejének meghosszabbítása.

Ha a vendég a BWI keretében foglal szállást, a kampányban részt vevő szállodákba bejelentkezve, a recepción a szobakulccsal együtt kézbe kapja a BWI Budapest Cardot is.

A turista a BWI-alapcsomag kedvezményeihez egy egyszerű online aktiválással juthat hozzá, valamint feltöltheti a BWI Budapest Cardot az extra élménycsomag ingyenes szolgáltatásaival is. Az extra élménycsomag tulajdonosa tíz múzeumba ingyen mehet be, két ingyenes gyalogtúrán vehet részt, valamint ingyenesen veheti igénybe a tömegközlekedést.

A Magyar Turizmus (MT) Zrt. korábbi közlése szerint a tavalyi, kilencedik BWI-kampány mintegy 130 ezer vendégéjszakát hozott a fővárosnak, ami csaknem 6 százalékos növekedés az előző akció eredményéhez képest.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.