30 éve nem ittak ilyen kevés szénsavas üdítőt az USA-ban

A szénsavas üdítők hazájában tizenegy éve folyamatosan csökken a fogyasztás.

FB
2016. 03. 30. 7:28
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Szomorkodhat a Pepsi- és a Coca-Cola: egyre csökkenő igény mutatkozik a szénsavas üdítőkre, kifejezetten a cukormentes italokra – írja a Fortune. A fogyasztás már tizenegyedik éve csökken folyamatosan, 2015-ben ráadásul harmincéves mélypontra került.

2015-ben 1,2 százalékkal kevesebb szénsavas üdítő fogyott az Egyesült Államokban, mint egy évvel korábban – ez a fogyasztás csökkenésének gyorsulását jelzi, ugyanis 2014-ben még 0,9 százalékos volt a zsugorodás.

Az iparágban a Pepsi szenvedte el a legnagyobb forgalomcsökkenést (3,2 százalék), Coca-Colából „csak” egy százalékkal fogyott kevesebb. A cukormentes Pepsi visszaesése 5,8, a cukormentes Coca-Coláé 5,6 százalékos volt. Dr. Pepperből és Sprite-ból viszont több fogyott: előbbiből 0,1 százalékkal, utóbbiból 3,3 százalékkal.

A portál szerint az iparágat az sújtja, hogy a fogyasztók egészségesebb alternatívákkal váltják ki a szénsavas üdítőket: gyümölcsleveket és ízesített ásványvizeket vásárolnak inkább.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.