A New York Times is felfigyelt a Csíki Sör ügyére

A New York Times utánajárt, hogyan győzte le a „góbé főzde” a söróriást.

Pintér Bence
2017. 08. 04. 15:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A 444.hu szúrta ki, hogy A kis erdélyi sörfőző szembeszállt a söróriással és túlélte címmel közölt hosszú cikket a New York Times a Csíki Sör körüli huzavonáról. A riportban felvázolták Lénárd András és a Heineken közötti jogvitát, ami ugye azért pattant ki korábban, mert a Csíki Sör és a nagyobb cég tulajdonában lévő Ciuc márka neve hasonlít egymásra.

A cikkben arról is írnak, hogyan lépett közbe a magyar kormányzat, miután tavasszal a Heineken Románia pert nyert a főzde ellen. Lázár János ugyebár a helyszínre utazott, majd megkezdődött a kormányzati kampány a Heineken ellen. Ezután – bár az amerikai lap szerint nem feltétlenül emiatt – egyezett ki a két cég a döntetlenben.

„Elismertük az érzelmi értéket, amit a Csíki márka jelent a készítőinek és a fogyasztóinak, illetve az érdekelt feleknek Romániában és Magyarországon” – mondta a New York Timesnak John-Paul Schuirink, a Heineken kommunikációs igazgatója, hozzátéve egyébként, hogy minden áron meg fogják védeni a sörmárka vörös csillagos logóját.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.