A három legnagyobb brit mozihálózat, az Odeon, a Vue és a Cineworld sem adja le az Anglikán Egyház hirdetését, attól tartva, hogy sértené többek érzékenységét – számolt be róla a The Guardian. Előbbi három cég birtokolja az ország mozihálózatának nyolcvan százalékát.
A hirdetések leadása mellett kiállt az ateista Richard Dawkins is, kifejtve, hogy a vallási reklám semmivel sem offenzívebb, mint mondjuk egy szappanhirdetés. Mint a Guardiannek mondta, először úgy vélte, nem a szabad szólás megsértéséről van szó, hanem a mozihálózatok döntési szabadságáról, mégsem ért egyet azzal, hogy valamilyen érzékenység megsértéséről lenne szó. Szerinte ha valaki támadva érzi magát egy olyan triviális dologtól, amilyen az ima, akkor az az ember ki is érdemli a dolgot.
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!