A növekvő divatipari vállalkozások felvirágoztatását tűzte ki céljául a Vanguards, amely olyan márkákat szeretne támogatni, amelyek hasonló kihívásokkal néznek szembe, mint egykor a Nanushka. A nemzetközi szakemberekből álló holdingról és a Nanushka sikertörténetéről is beszélt Gubicza Ágoston, a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. többségi tulajdonosa, Baldaszti Péter, a Nanushka vezérigazgatója és Szécsi Balázs, a GB & Partners portfóliókezelési igazgatóhelyettese az Origónak adott interjúban.

Fotó: Michele Yong
A cégcsoport vezetése a legkiválóbb nemzetközi szakemberekből áll, az akvizíciós alelnöki tisztséget Francesco Giannaccari, a Gucci és a Tom Ford márkák korábbi vezető menedzsere tölti be, a csoportszintű pénzügyi igazgató Jonathan Wood, aki a Tiffany márka EMEA területért felelős pénzügyi igazgatói pozíciójából csatlakozott a társasághoz, a Tiffany előtt pedig tíz éven át a Gucci Groupban töltött be csúcsvezetői pozíciókat. Duncan Gowers a divat, lifestyle és szépségiparban dolgozott, különböző területeken ugyan, de legfontosabb feladata mindig a brandépítés volt. Korábbi ügyfelei többek között az Armani, Ermenegildo Zegna, Belmond, Woolrich, Hugo Boss, Estée Lauder és a Versace voltak. Chloe Sippe kollégánknak több mint 15 éves vezetői tapasztalata van a luxus divatiparban USA, EMEA és APAC területen, kiemelkedő e-commerce szakértelemmel. Jess Green szintén széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik a divatipar területéről, a Ganni US-től érkezett, ahol az észak-amerikai terület értékesítési igazgatójaként dolgozott. A Vanguardsban legfontosabb feladataként az értékesítést, a boltnyitásokat, az operációt és az e-commerce tevékenységet vezeti az Egyesült Államokban.