José Blanco indoklása szerint ezért a társaságnak föl kell készülnie a nyitottabb piacra.
Az elmúlt hetekben többször került szóba 30 szárnyvonal bezárása költségmegtakarítás címén, de számos provincia már tiltakozott az elképzelés miatt, mert megszűnne a székhelyek vasúti összeköttetése. Balnco az Onda Cero rádiócsatornának elmondta, hogy nem minden szárnyvonal veszteséges, például az AVE gyorsvasút vonala kifejezetten nyereséges, akárcsak az elővárosi vonalak. Ezeket mindenképpen fenntartják, de a bezárás sorsára jut az egyik több évszázados történelmi székhely, Burgos, mert ezen a vonalon tudomása szerint naponta legfeljebb hat utas veszi igénybe a szerelvényeket.
(Cincodias.com, Elmundo.es, Expansion.com, Elpais.es, Abc.es – Spanyolország)
Félig privatizálják a spanyol vasutat
A spanyol szocialista kormány fejlesztési minisztere hétfőn közölte, hogy 2012-től valószínűleg versenytársat kap az állami vasúttársaság, a Renfe.
2010. 07. 05. 16:05
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!