Elemzés: a BBC túl sok migránsgyereket mutat

A Breitbart London a brit közszolgálati média 229 fotóját vizsgálta meg.

2015. 09. 21. 18:13
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az ENSZ adatai szerint a múlt hétig tengeren Európába érkezők 72 százaléka volt férfi (274 616 fő), 13 százaléka volt nő (49 583) és 15 százaléka volt gyerek (57 211). Ezt a számsort vette alapul a Breitbart London, amikor a BBC 229, szeptemberben megjelent illusztrációját megvizsgálva arra jutott, hogy a brit közszolgálat képszerkesztői teljesen más arányt sugallanak. A fotókon ugyanis 53 százaléknyi gyerek, 36 százalék a férfi és mindössze 10 százalék a nő. A Breitbart szerint így akár a BBC hírfogyasztói azt gondolhatják például, hogy a menekültáradatban 230 ezret tesz ki a gyerekek aránya.

Ismert: az Al-Dzsazíra angol nyelvű internetes kiadását szerkesztő Barry Malone a minap lapjában kijelentette, hogy nem használják többé a migráns szót tudósításaikban, és ezután egyszerűen csak menekülteknek nevezik az illegális határátlépőket. Malone szerint ez az angol nyelvű Al-Dzsazíra hírigazgatója, Salah Negm döntése volt. A magyar köztelevízióban egy belső utasítás nyomán tilos a határátlépő gyerekeket híranyagban mutatni. Az MTVA sajtóosztálya az ezt firtató kérdésekre azt felelte, hogy adatvédelmi okokból és a kiskorúak védelmében tettek így.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.