Kijön a gödörből Tarlós és a bringások kapcsolata

Áttolta a „dossziét” olyanok asztalára, akik több oldalról érintettek a közlekedésszervezésben.

2016. 05. 27. 17:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mindig örömhír, ha arról hallunk, elemelkedik a közlekedésfejlesztésről szóló párbeszéd a „buszsávban peckeskedő biciklisták” színvonalról. Márpedig a bringás szempontokat figyelembe venni igyekvő Magyar Kerékpárosklub (MK) a nyilvánosság segítségével kikaparta a lehetőséget, hogy – amint ez az első Tarlós-ciklusban már normális volt... – a kerékpárral közlekedőkről szóló szabályalkotási folyamatokban elmondhassák szakmai meglátásaikat.

Íme az a Facebookon posztolt fénykép, ami eljuttatta Tarlósékig a kerékpárosklubot (és ne becsüljük le Szentgyörgyvölgyi Péter V. és Riz Levente XVII. kerületi polgármesterek különböző vérmérsékletű bringás kiállását se):

Az első szakmai találkozásra a héten sor került, de szupertitkosként csak a főváros kezeli, Kürti Gáborék (MK) tesznek róla, hogy („a szó elszáll, írás megmarad”) részletes feljegyzések segítségével a nyilvánosság továbbra is értesüljön arról, mi történik.

A találkozón a kétkerekűek rögtön kaptak egy 15 pontba szedett tervet, melynek a tartalma bár jelentős azonosságot mutatott a fenti Tarlós-utasítással, távozáskor – biztos, ami sicher – le kellett adniuk.

A 15-ből 5 pontot a jövő héten rágnak át a felek: a BKK feldarabolása után a feladatokat átvevő Budapest Közút Zrt., a BKK, a Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság, a Magyar Autóklub, az Autós Nagykoalíció és a Magyar Kerékpárosklub képviselői

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.