Magyar imázsfilm nyert rangos nemzetközi díjat

Magyar imázsfilm ért el második helyezést Európa legrangosabb turisztikai film- és multimédiaversenyén.

Grund
2014. 03. 11. 18:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült rövidfilm a Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaverseny szpot kategóriájában lett díjnyertes. A megmérettetésre minden évben a világ legnagyobb turisztikai vására, a berlini Internationale Tourismus Börse előtt kerül sor, a díjakat a vásár alkalmával adják át a győzteseknek.

A filmet készítő HG360 közlése szerint az új imázsfilm célja, hogy leszámoljon az eddigi, Magyarországról kialakult sztereotípiákkal, ezért a hagyományos gulyás-csárda-paprikás gondolatkör mellé további modern asszociációk kerültek, szem előtt tartva a fiatalabb korosztály számára vonzó szórakozási és kikapcsolódási lehetőségeket is. Ezek Magyarország kiemelt és a külföldiek számára legvonzóbb turisztikai termékei: Budapest, Balaton, konferencia- és egészségturizmus.

Az új imázsfilmet a londoni World Travel Market (WTM) kiállításon mutatták be először. A szpotok rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros, a zenét Linczényi Márk szerezte.

Az imázsfilmet máris több mint 346 ezren tekintették meg a legnépszerűbb videós portálon.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.