Bár Magyarországon hivatalos hallgatottságmérés nincs, a TNS Hoffmann és a Mediameter konzorciuma önszorgalomból folyamatosan vizsgálja a rádiós piac változását. Decemberben a szokásosnál kétszer nagyobb, a novemberi adatfelvétellel együtt 5541 fős mintán végeztek kutatást, hogy pontos képet kapjanak arról, melyik adókhoz pártolt át a Class FM 2,3 milliós hallgatótábora – írta a Kreatív.
A friss eredményekből kiderült, hogy országosan a közmédia adói vezetnek, ami nem csoda, hiszen a Class FM megszüntetése után csak ezeknek maradt országos lefedettségük. A Kossuthot és a Petőfit a Rádió 1 és a Music FM követi a dobogón, majd Sláger FM, Dankó Rádió, Klubrádió, Rádió Rock, Bartók, Lánchíd, Info, Klasszik, Jazzy, Karc a sorrend.
Elemzésükben azt írják, az adatok szerint megismétlődött az októberi sorrend „azzal a két lényeges különbséggel, hogy természetesen a Class FM eltűnt, illetve a Rádió 1 nagyot lépett fölfelé”.
A fővárosi hallgatottság esetében a Sláger FM, Music FM, Rádió 1 az élboly, utánuk Kossuth, Petőfi, Klub, Rock, Info, Klasszik, Bartók, Jazzy, Dankó, Lánchíd, és a Karc zárja a sort. Budapesten a Rádió 1 és a Sláger FM nyerte a legtöbbet a Class FM elhallgattatásával.
Andy Vajna rádiója országosan csaknem félmillió hallgatót szerzett, köszönhetően többek között a vételi körzet bővítésének és a Sebestyén Balázs nevével fémjelzett egykori Class FM-es műsor, a Morning Show leigazolásának. A Rádió 1 mellett a Petőfi profitált sokat a piac átalakulásából.
###HIRDETES2###
Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!