Április 6-ára rendkívüli közgyűlést hívott össze a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME), mert még mindig nem állt össze a televíziós reklámköltésekről szóló éves jelentés, avagy a reklámtorta, holott azt március elejére tervezték. Ez mélyütéssel ér fel az iparág számára, hiszen a tervezéshez, a tisztánlátáshoz az elmúlt években komoly segítséget jelentett a kimutatás. Miért nem készült el akkor ez mégsem? Nos, az eddigi jelek szerint egy félreértés miatt: a MEME ezúttal arra kérte tagjait, hogy külön adjanak számot arról, mennyi hirdetési bevételük származott az államtól. A TV2 ezt elsőre nem tudta értelmezni, ezért visszakérdezett, hogy pontosan mi számít állami költésnek, de erre nem kapott választ, ezért a régi módszertan szerint küldte meg saját számait az egyesületnek, amikkel azonban az így nem tudott mit kezdeni. A Kreatív egyébként úgy tudja, hogy a közmédiumokat lefedő MTVA sem szolgáltatott a piaci/állami bontást figyelembe vevő információkat.
A MEME szerdai közleményében azt írja: a rendkívüli közgyűlést az adatszolgáltatás módszertanával kapcsolatosan felmerült kérdések tisztázása és „a kialakult helyzet megoldása” érdekében hívják össze. Hozzátették: bíznak benne, hogy a közgyűlést követően „mielőbb sor kerülhet a 2016. évre vonatkozó felmérés lezárására” és az adatok ismertetésére.