A Blikk információi szerint a Gazdasági és Versenyhivatal (GVH) szabályozni akarja a Facebook-oldalakon elhelyezett hirdetéseket, szponzorált posztokat – legalábbis erre utal, hogy több, jelentős követői táborral rendelkező hírességet, médiaszemélyiséget is megkerestek.
Kasza Tibor, aki főleg viccesnek szánt képeket, videókat közöl a több mint 900 ezer ember által követett oldalán, a lapnak megerősítette, hogy őt is megkereste a GVH, és azt mondta, örül annak, ha szabályozzák a szponzorált posztokat. Kasza egyébként kifejezetten büszke arra, hogy pénzt keres a Facebook-oldalával, ami tavaly a második helyen végzett a magyar nyelvű oldalak közt az interakciók (lájkok és megosztások) számát illetően. tavaly novemberben még a Corvinuson is tartott előadást arról, hogyan csinálja.
A GVH sajtóosztálya a Blikk érdeklődésére annyit írt, hogy a hivatal a nemzetközi trendeknek megfelelően kiemelt figyelemmel kíséri a közösségi médiában zajló folyamatokat, s további információval csak „az esetleges eljárások lezárását követően” tud szolgálni.