Hírességek Facebook-oldalait vizsgálja a GVH

A GVH lényegében elismerte a vizsgálat tényét, de érdemi információval nem szolgált.

MN
2017. 05. 13. 6:49
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Blikk információi szerint a Gazdasági és Versenyhivatal (GVH) szabályozni akarja a Facebook-oldalakon elhelyezett hirdetéseket, szponzorált posztokat – legalábbis erre utal, hogy több, jelentős követői táborral rendelkező hírességet, médiaszemélyiséget is megkerestek.

Kasza Tibor, aki főleg viccesnek szánt képeket, videókat közöl a több mint 900 ezer ember által követett oldalán, a lapnak megerősítette, hogy őt is megkereste a GVH, és azt mondta, örül annak, ha szabályozzák a szponzorált posztokat. Kasza egyébként kifejezetten büszke arra, hogy pénzt keres a Facebook-oldalával, ami tavaly a második helyen végzett a magyar nyelvű oldalak közt az interakciók (lájkok és megosztások) számát illetően. tavaly novemberben még a Corvinuson is tartott előadást arról, hogyan csinálja.

A GVH sajtóosztálya a Blikk érdeklődésére annyit írt, hogy a hivatal a nemzetközi trendeknek megfelelően kiemelt figyelemmel kíséri a közösségi médiában zajló folyamatokat, s további információval csak „az esetleges eljárások lezárását követően” tud szolgálni.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.