Nem tartja meg a Star Wars-pénzt a Cinema City

Visszaszolgáltatja a PayU-rendszeren keresztül Az ébredő Erőre sikertelenül jegyet vásárlók pénzét.

Földi Bence
2015. 10. 22. 14:20
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Amint arról beszámoltunk, hétfő délelőtt kilenckor kezdték meg az előzetes jegyértékesítést a december 18-án mozikba kerülő Star Wars VII: Az ébredő Erő című filmre. Ahogy a világ legfejlettebb államaiban, úgy Magyarországon sem működött zökkenőmentesen a jegyértékesítési rendszer – sem a Corvin mozi, sem a Cinema City honlapján nem lehetett igazából tikettet szerezni.

Személyesen viszont igen, ennek eredményeként két nap alatt negyvenezernél is többen jutottak hozzá az áhított jegyükhöz, így sokan izgulhatnak majd azon december 18-a nulla óra egy perctől, hogy Luke Skywalker vajon életben marad-e Az ébredő Erőben.

De mi lesz azokkal, akiknek számlájáról leszívta a jegyárat a Cinema City, ám a sikeres jegyvásárlásról szóló e-mail sosem érkezett meg? Nos, nekik sem kell aggódni – annak ellenére, hogy Facebook-kommentekben sokan azon félelmüknek adtak hangot, hogy átverték és lehúzták őket.

A mozihálózatot üzemeltető cég ugyanis 22-én elkezdte kiküldeni azon maileket, amelyben egyrészt bocsánatot kérnek a kellemetlenségért – amelyet a Cinema City és a PayU-rendszer közti kommunikációs hiba okozott –, másrészt értesítették a sikertelen jegyvásárlókat, hogy visszakapják a pénzüket. „Több moziban folyamatosan nyitunk újabb előadásokat, kérjük, ha eddig nem tette meg, próbálja meg újra a tranzakciót online vagy a jegypénztárban” – írta a cég, majd hozzátette:

„A jóváírás könyvelése banktól függően az átutalásoktól eltérően pár napot, de akár több hetet is igénybe vehet. Abban az esetben, ha a sztornózott összeg jóváírása 3 héten belül sem történik meg a számláján, kérjük szíveskedjen érdeklődni a számlavezető bankjánál vagy hívja bizalommal a PayU ügyfélszolgálatát a 06 1 510 0707-es számon. További kérdés esetén kérjük hívja az Ügyfélszolgálatunkat a 06 40 600 600-as telefonszámon, ahol kollégáink állnak rendelkezésére.”

A cég emellett lehetőséget biztosít azoknak, akiknek nem fogadta el a jegyvásárlását a rendszer, hogy hajnali időpontokban, IMAX-teremben nézzék meg a filmet. A Cinema City reméli, hogy a kellemetlenségek ellenére is nézői között tudhatja a jövőben a sikertelen jegyvásárlókat.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.