A sikerhez önmagában nem elég a gyönyörű forma, ezért a Citroën mindent a C6 fedélzetére vitt, amire ma műszakilag képes. A csúcsmodellben head-up display (a legfontosabb információkat a szélvédő belső felére, a vezető elé vetítő rendszer), sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, kanyarkövető xenon fényszórók, aktív futómű elektronikus csillapítással, automatikusan kiemelkedő hátsó légterelő és 2,7 literes, 208 lóerős, V6-os HDI dízelmotor is megtalálható.
Az innovatív technika mellett a tágas, nagyon kényelmes utastér lehet majd a C6 aduja. Ebben a hatalmas, 2,9 méteres tengelytávnak van a legfőbb szerepe, ugyanakkor a C6-osban még a hátsó üléseket is villanymotorok mozgatják, illetve a tökéletes kényelem szempontjait figyelembe véve tervezték meg a klímaberendezést és a kabin zajszigetelését is. Fontos eleme a C6 komfortjának a különleges, elektronikus vezérlésű futómű is, ami gombnyomásra képes változtatni a rugózás karakterisztikáján, azaz beállítható kifejezetten sportosra vagy éppen komfortosan lágyra. Míg korábban a hasonló, hidro-pneumatikus rugózással fölszerelt Citroënek gyenge pontja volt a rendszer, addig a C6 egysége strapabírónak ígérkezik, hiszen a gyár szerint öt évig vagy 200 ezer kilométer lefutásáig semmiféle karbantartásra nem lesz szükség.
S bár a C6 kapható lesz 215 lóerős benzinmotorral is, nyilvánvaló, hogy a dízelváltozat lesz a sikeresebb. A Peugeot–Citroën a Forddal közösen fejlesztette ki azt a 2,7 literes turbódízelt, amely a Peugeot 607-esben és a Jaguar XJ luxuslimuzinban már kapható. E motorhoz részecskeszűrő is jár, amelynek élettartama a gyár szerint eléri a 180 ezer kilométert. A biztonsági arzenálban olyan érdekes megoldás is helyet kapott, mint a gyalogosgázoláskor automatikusan megemelkedő motorházfedél, amely így –- a motorblokktól eltávolodva – jobban deformálódhat, és kisebb sérülést okoz a gyalogosnak.

Magyar Péter néppárti képviselőtársa beismerte, hogy a Tisza Párt határozottan Ukrajna-párti