Láthatóan érdemes volt megvennie a spanyol építőipari vállalatnak, a Grupo Ferrovialnak a világ legnagyobb repülőtér-üzemeltetőjét, a brit BAA-t, hiszen a Ferrovial adózott eredménye tovább növekedett, és meghaladta az elemzői konszenzust is. A pénzforgalmi többlet 86 százalékkal 1,64 milliárd euróra ugrott a tavalyi első kilenc havi 886 millióhoz képest. Az első kilenc havi bevétel 9,13 milliárd euró, 46 százalékkal több az egy évvel korábbi 6,27 milliárdnál. A brit BAA a harmadik negyedévtől szerepel a csoportmérlegben.
Az első fél évben a Ferrovial 237,3 millió eurós adózott eredményt ért el, 19,7 százalékkal többet a tavalyi első félévi 198,2 milliónál. Az eredményt a spanyolországi lakáspiac fellendülésén kívül főleg a felvásárlások támogatták. A tavalyi első fél évhez képest a Ferrovial csoportmérlege az amerikai, texasi Webber építővállalattal, a svájci Swissport repülőtéri szolgáltatóval és más beszerzésekkel bővült, továbbá koncessziókat szerzett amerikai fizetős autópályákra.
A BAA megszerzésével több áttételen keresztül, közvetve a Ferrovial érdekeltségébe került a ferihegyi Budapest Airport is, amelynek 75 százalékát mínusz egy szavazatát a brit cég decemberben vette meg az ÁPV-től 1,362 milliárd fontért. A felvásárlási összeg iparági elemzők szerint világrekord volt az ágazatban: a Budapest Airportot a tavalyi pénzforgalmi többletének harmincszorosára értékelte.

30 éve nem látott hideg volt Magyarországon