Az Együtt volt elnöke, Bajnai Gordon párttársa, egykori önkormányzati képviselő, drogliberalizációs aktivista, az Egymillióan a magyar sajtószabadságért csoport (Milla) alapítója, Juhász Péter (YouTube-csatorna: JUHI) által létrehozott web- és Facebook-oldal, a Nerpédia korrupciógyanús ügyeket igyekezett feltárni a 2022. évi országgyűlési kampány során, illetve választókerületekre lebontva sorolt fel helyi problémákat. Érdemes hozzátenni, hogy Juhász a dollárbaloldal botrányában vastagon érintett kampányember, Szigetvári Viktor régi barátja.
Nehéz véletlennek tekinteni, hogy a külföldről pénzelt DatAdat-csoport bejövő és kimenő pénzforgalmat realizáló partnerei között feltűnt Juhász KözösÜgyünk Nonprofit Kft.-je is a parlament nemzetbiztonsági bizottsága számára készített jelentésben.
Az oldal üzemeltetője a KözösÜgyünk Nonprofit Kft., amely évek óta veszteséget termel. A céget 2021 májusában alapították és már az első évében 107 millió forint adósságot halmozott fel, 2022-ben ezt az adósságot valamelyest sikerült törleszteniük, de így is –28,5 millió forinttal zártak. Ennek ellenére az értékesítés nettó árbevétele elérte a 3,3 millió forintot (2021-ben nulla forint volt). Számottevő az is, hogy az eladósodottság mértéke –16,44 százalékról –119,96 százalékra nőtt, és az árbevételre vetített eladósodottság elérte a 4187,18 százalékot. Az adózott eredményből kifolyólag osztalékmegállapításra nem került sor.
A Nerpédia a baloldal számára kudarcos országgyűlési választások óta nem érhető el, és a Facebook-oldalon is a legutolsó bejegyzés a választás előtti napra esik. A Meta (Facebook) Hirdetéstár-jelentése szerint a KözösÜgyünk Nonprofit Kft. 38,3 millió forintot költött a Nerpédia Facebook-hirdetéseire 2022. január és április között.
Juhász Péter maga is aktívan igyekezett kivenni a részét a baloldal kampányából, Juhász részt vett a Márki-Zay Péterhez köthető Szabadegyetem programon előadóként.
Sőt, ő volt az első, aki Márki-Zay Péter előválasztási sikere után interjút készített a baloldali összefogás miniszterelnök-jelöltjével. A fenti pénzügyi adatok alapján elmondható, hogy a baloldali kampány legnagyobb vesztese Juhász Péter lett, aki még a bőséges rendelkezésre álló források ellenére is gyakorlatilag csődbe vitte a cégét.