A Code Conference nevű konferencián Iger arról beszélt, hogy a két cég igazgató tanácsa éppen megkezdte volna a felvásárlásról folytatott tárgyalásokat, amikor ő meggondolta magát, mert a Twitter segítségével jutottak arra a következtetésre, hogy
a felhasználók jelentős hányada, de nem a többsége „kamu”.
Emlékszem, ahogy csökkent a szememben a vállalat értéke
– mondta Iger, aki arról nem beszélt, hogy mit ért „lényeges hányadon”.
Maga a Twitter váltig állítja, hogy felhasználóinak kevesebb mint öt százaléka bot vagy kéretlen tartalmakat posztoló fiók.
A kamuprofilok mennyisége azért döntő fontosságú a Twitter szempontjából, mert Elon Musk milliárdos arra hivatkozva próbál kihátrálni a Twitter megvásárlására tett 44 milliárd dolláros vételi ajánlatából, hogy a mikroblog-szolgáltató nem számolt be megfelelően a kamuprofilok számáról.