időjárás 6°C Andor , András 2023. november 30.
logo

Gulyás Gergely: A kormány döntött, marad a kamatstop

Nyugati abszurd: müzlis dobozokon terjesztik az LMBTQ-propagandát

Manninger Miksa
2023.11.20. 20:48 2023.11.20. 20:52
Nyugati abszurd: müzlis dobozokon terjesztik az LMBTQ-propagandát

A boltok polcain a müzli alapvetően két csoportot céloz meg: a gyerekeket és a fitt tudatos életmódot követő felnőtteket. Főként az előbbi csoportot megnyerve a gyártók vagy játékot rejtenek a gabonapehely dobozaiba, vagy színes grafikákkal teszik azt csalogatóvá.

Észak-Amerika egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata a Kellogg Company

egy új húzással rukkolt elő: az egyik legnépszerűbb termékük, – amely célcsoportját gyerekek képezik – dobozára egy ingyenes digitális könyvtár elérését adták meg. A könyvtár tartalmát olyan olvasmányok képezik, amelyek a méltányosság, sokszínűség és befogadás témaköreit tanítják.

 

A doboz egyik címkéjén található a leírás a digitális tartalomról. Azt írják, hogy azok „számos témát érintenek, többek között a kedvességet, a nemek közötti egyenlőséget és a különböző képességeket, hogy jobban megértsük osztálytársainkat, barátainkat és szomszédainkat, valamint „azt a színes világot, amelyben mindannyian élünk”.

Borítókép: Reggelit fogyasztó család (Ground Picture/Shutterstock)

Hírlevél feliratkozás
Nem akar lemaradni a Magyar Nemzet cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi naponta elküldjük Önnek legjobb írásainkat.