Már a Snapchaten is küldi a híreket a CNN

A CNN jó az online elérésben, de a legfiatalabbakat is meg akarja találni, a mobiljukon keresztül.

MN
2017. 08. 22. 6:29
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Hétfőtől The Update címmel jelentkezik minden nap, keleti parti idő szerint este hatkor a CNN amerikai hírtévé új műsora – a Snapchat mobilos üzenetküldő alkalmazáson. A tervek szerint alkalmanként legalább öt, kifejezetten erre a felületre készített híranyagot streamelnek a zömében fiatal közönségnek.

A CNN már régóta nem csak egy tévécsatorna, honlapjuk júliusban 42 millió egyedi látogatót ért el a 18 és 34 év közötti korosztályban, amivel megelőzi a BuzzFeedet és a New York Times online kiadását. Erre akarnak még rátenni egy lapáttal a Snapchaten, kifejezetten a legfiatalabb korosztályt, a 25 éven aluliakat megcélozva.

A CNN nem is az első hírcsatorna, ami elindította a szolgáltatást ezen a platformon. Az NBC múlt hónapban indult műsora, a Stay Tuned 29 millió egyedi látogatót vonzott. 60 százalékuk 25 év alatti, és 40 százalékuk legalább hetente háromszor nézte a műsort. Ez arra enged következtetni, hogy a Snapchat jó lehetőség a fiatal közönség elérésére.

A fejlemények kifejezetten jól jönnek az alkalmazást készítő cégnek, mivel a Snap Inc. részvényeinek árfolyama 44 százalékkal esett március eleje óta. A befektetőkben ugyanis kétségek támadtak, hogy a Snapchat versenyképes-e a riválisokkal, mindenekelőtt a Facebook által működtetett Instagram képmegosztóval, ami kifejezetten lemásolta a Snapchat egyes szolgáltatásait.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.