Új utakon, drágábban

Átadták tegnap a forgalomnak az M7-es autópálya utolsó felújított szakaszát, így Budapest és Zamárdi között a legmagasabb műszaki követelményeknek eleget tevő kétszer két, helyenként három sávos gyorsforgalmi utat vehetnek igénybe a gépjárművel közlekedők.

Putsay Gábor
2002. 11. 27. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Autópálya-építő Konzorcium tavaly március óta 61,8 milliárd forint értékű munkát végzett az M7-esen. Igazolódni látszik lapunk korábbi információja, hogy az inflációt meghaladó mértékben emelkednek jövőre az autópályadíjak. A gazdasági és közlekedési tárca egyelőre azt közölte: a díjak kisebb mértékben emelkednek, mint amennyivel a hálózat bővül. A sztrádák hossza az új M3-as átadásával 400-ról 465-re, a fizetős szakaszoké az M7-es díjasításával 158 kilométerrel növekszik, és az úthasználat áfatartalma is emelkedik. Fónagy János volt közlekedési miniszter szerint az inflációt meghaladó díjemelés politikailag és szakmailag egyaránt hibás döntés.

Bővebben a 10. oldalon

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.