Noha egyre kevesebben látják benne a szabadság univerzális szimbólumát, a csillagos-sávos lobogóra stabil kereslet van hazájában. Nem véletlen, hogy a piacot az amerikai gyártókon kívül külföldiek, főként kínaiak, tajvaniak és dél-koreaiak is kiszolgálják: egy átlagos évben, 2006-ban például 5,3 millió dollárnyi zászlót importáltak. Az áttörést a terrortámadások éve hozta meg számukra, amikor a megnövekedett igényeket belföldi áruval nem lehetett kielégíteni: 2001-ben 52 millió dollár értékben, 113 millió zászlót hoztak be az Egyesült Államokba.
Bár ez aligha ismétlődik meg egyhamar, az idegenben készült lobogók sokaknak szúrják a szemét 2001 óta. Cikkek sora íródott a témában mint „a gyengülő Amerika és az erősödő Kína” sztereotípia bizonyítéka. Noha az összes eladott mennyiségnek különböző források szerint csak 5-20 százaléka származik importból, ez egyeseket további lépésekre sarkallt. Minnesotában például egy helyi demokrata törvényhozó – az állam washingtoni, republikánus képviselőjével szemben – vitte keresztül javaslatát, amely szerint 2007 végétől csak amerikai gyártmányú zászlót lehet eladni az államban. Az ellenszegülők akár 90 nap elzárásra vagy ezerdolláros bírságra is számíthatnak. Pennsylvaniában és New York államban is hasonló törvényt fontolgatnak.
Nem talált legyőzőre a magyar önvezető kisautó ezen a rangos versenyen
