Feljelentéseket tett a komáromi önkormányzat a helyhatóság korábbi gazdálkodásával kapcsolatban. A tavaly őszi önkormányzati választások óta folyó átvilágítás során kiderült, hogy a város előző, szocialista vezetése egy sor előnytelen szerződést kötött, amelynek terhét még ma is nyögi Komárom. Nem egy esetben szerződéskötés sem volt, csak szóbeli megállapodás, illetve egyedi megrendelés alapján történt teljesítés. Számos alkalommal előfordult, hogy ismétlődő, több millió forintos munkákra sem kötöttek megállapodást, noha ezek a megrendelések egyes partnereknél megközelítették a tízmillió forintot. Több esetben az önkormányzati dolgozók, illetve a hozzátartozóik voltak a hivatal beszállítói.
Feljelentést tett például a város hűtlen kezelés és egyéb bűncselekmények miatt az önkormányzati telefonközpont-rendszer telepítésével kapcsolatban. Ennek során a beszállítócég több mint hatmillió forintért telepített asztali telefonokat és berendezéseket a hivatalba, havonta 60 ezer forint rendszerfenntartási díjért. Az önkormányzat az eszközöket azonban nem megvásárolta, hanem 36 hónapra rendkívül magas kamat mellett lízingeli. A szerződésekben 24 havi kötbért kötöttek ki, így a lízingszerződés felmondása újabb kárt okozna. A rendszert ugyanakkor a hivatal nem használja, és az egyes intézmények tájékoztatása szerint nem is működik, így a beruházás nemcsak szükségtelen, de értelmetlen is: az önkormányzat csak kamat jogcímen évente több mint 800 ezer forintot köteles kifizetni. Egy másik furcsa esetben a közbeszerzési eljárás-köteles szerződés lefolytatása nem Magyarországon, hanem Szlovákiában volt. Ez esetben a közbeszerzési törvény megsértése miatt tett feljelentést Takács József, a pénzügyi és városfejlesztési bizottság fideszes elnöke.
Magyar Péterék az amerikai és a magyar embereket is szidják Donald Trump győzelme kapcsán