időjárás 7°C Stefánia 2021. November 28.
logo
A balliberális lap online cikke arról értekezett, hogy a DK szerint Soros György támogatja Márki-Zay Pétert

A 168 Óra törölte Márki-Zay Péter és Soros György kapcsolatáról szóló cikkét

Magyar Nemzet
2021.10.16. 15:20 2021.10.16. 20:34
A 168 Óra törölte Márki-Zay Péter és Soros György kapcsolatáról szóló cikkét

A Demokratikus Koalícióval és az ellenzéki előválasztással foglalkozó cikkünket az alábbi okból távolítottuk el az oldalunkról: bár a cikk készítésekor a tudomásunkra jutott információt két független forrásból is megerősíttettük, a cikk megjelenését követően azonban az érintettek hitelt érdemlően cáfolták a megjelentetett információt. Ennek fényében a cikk közlését haladéktalanul felfüggesztettük. Az érintettektől és olvasóinktól elnézést kérünk

– írta szombat délutáni közleményében a rejtélyes cikkel kapcsolatban a 168 Óra. Mint ismert: a lap törölte a DK: Soros György áll Márki-Zay mögött című cikkét még szombat reggel, a Civil Hetes nevű portál azonban szemlézte az írást

A lap információi szerint a 168 Óra arról számolt be az említett cikkben, hogy a Demokratikus Koalíció megbeszélésén Gyurcsány Ferenc péntek délután a DK szűkebb stábja előtt kijelentette: Soros György állt be Márki-Zay mögé, a hódmezővásárhelyi polgármester ennek köszönheti sikereit.

„Akkor ez most mi? A link már nem él, de magyarázat nuku. Pedig nem ártana tudni, hogy a 168 Óra hülyült meg teljesen, vagy a DK” – összegezte a jelenséget még a közlemény megszületése előtt Facebook-posztjában Hont András publicista.

Borítókép: MTI/Mohai Balázs