A fürdőszoba. Egy jó házibuliban itt történnek az igazán érdekes események. Ez a helyszín a mű kiindulópontja. A valós fürdőszobát idéző díszletektől és a szereplők (Antal Márta, Felhőfi-Kiss László, Stefanovics Angéla, Száger Zsuzsanna, Urbanovits Krisztina, Végh Zsolt) alakításaitól válik természetessé minden, ami a néző szeme előtt zajlik. A szereplők – szinglik és házastársak – történetüket nem monológok formájában mesélik el, hanem mindig más mutatja be a sorsát. Ebben nincs semmi meglepetés, hiszen ez így van: másvalaki mindig jobban tudja kezelni, irányítani az életünket, s egy harmadik fél segítségével megoldani a felmerülő problémákat. A vendéglátó pár viszonyáról rögtön kiderül, hogy komoly bajok terhelik. Olyannyira, hogy már egymással sem beszélnek. A tizedik-huszadik új lakásba költözéssel próbálnak megoldást találni.
A buli, ahová becsöppentünk, egy lakásavató. Lassan megérkezik mindenki, egyenként, majd csapatostul látogatják meg a fürdőszobát. Egy házaspár csacska női tagja lép be elsőként, aki két gyermekét bízta rá egy barátra, hogy el tudjanak jönni szórakozni. Házasságában minden a legnagyobb rendben van, egészen addig, amíg kiderül, hogy a megálmodott kenószámokat kihúzták, a szelvény azonban elveszett. A férje, aki az előző pillanatban még egészen más indulattól fűtötten közeledett neje felé, a rádöbbenés percében – hogy a jövő és az új autó elveszett – egyszerűen megtépi feleségét.
A társaság többi tagja szintén a mai kor jellemző figurája, így a veszedelmes, büszke szingli, aki gyerekkorának szerelmét, a vendéglátó férjet próbálja elcsábítani. Egy másik, bájos, egyedülálló hölgyike is bekapcsolódik a társaságba. Ő cseppet sem büszke, inkább egyszerűségéből adódóan szerencsétlen. Tipikus példánya mindazoknak, akiket a tévé és a női magazinok nevelnek fel. Bája természetesen pont abból fakad, hogy egyszerűségét nem veszi észre, s csak csacsog, trillázik, és tanácsot ad. Végül egy drogos fiú lép a színre, s lassan az ő életének tragédiáját is megismerjük.
A darab szereplői elhagyják a mesterkélt játékmódot. Beszédmódjuk, gesztusaik, karakterük stílusa tudatos és cseppet sem erőltetett. Az előadás a keserédes humor eszközeit felhasználva egy unalmas élettörténet felvázolásával indul, s amikor már nem tudunk nevetni, a szereplők és a szerzők felmutatják a problémát, de a megoldást nekünk kell megkeresni.
(Fürdőszoba. Írta/rendezte: Száger Zsuzsanna, Urbanovits Krisztina. MU Színház, január 7.)
Korábbi csapatát kiütötte a bombaigazolás, a Chelsea az első döntős a klub-vb-n
