Nemzeti ereklyénk minden elképzelhető hányattatáson átesett 1100 éves pályafutása alatt: rejtegették, menekítették, elveszítették, ellopták, visszavásárolták, és nemegyszer töltött huzamosabb időt a föld alatt. A magyar államiság jelképét ma – a többi koronázási ékszerrel együtt – biztonságos vitrinben őrzik a Parlamentben. Szelényi Károly fotóművész azon kevesek közé tartozik, akik testközelbe kerülhettek ezekkel az ereklyékkel. Az eredeti látványt szinte tökéletes hűséggel adják vissza az aranytechnikával készült fényképek, amelyeken különböző beállításokban, egészében és részleteiben is megcsodálhatjuk a koronát, de készült művészi igényű fotó a jogarról és az országalmáról is. A Szent Korona hologramja háromdimenziós képrögzítési és képrekonstruálási eljárással készült: a hologram előtt mozogva a tárgynak más-más nézetét látjuk, éppúgy, mint a valóságban. A korona oldalnézetét megjelenítő négy hologramot akváriumszerűen összeépítve állítják ki: így a mű valóban körbejárható, és a lehető legteljesebb térbeliség érzetét kelti.
A Hittig Művészeti és történelmi gyűjteménybe tartozó képek tulajdonosa, Hittig Gusztáv és a hologramot megalkotó műszaki egyetem együttműködése révén létrejött kiállítást már számos magyarországi városban, többek között Szegeden, Veszprémben és Székesfehérváron is megtekinthették az érdeklődők. A tárlat több hónapos moszkvai vendégszereplést követően került a budapesti Duna-palotába, ahol február végéig díjmentesen látogathatja a közönség.

Tornádót láttak a helyiek Baracson, óriási volt a riadalom