Nem tudott labdába rúgni az RTL a múlt héten a hazai televíziók nézettségi versenyében – adta hírül a Port.hu. A csatorna zászlóshajónak szánt, Celebrandi című műsora is jóval a várakozások alatt teljesített, a múlt heti adásai voltak az évad záró epizódjai. A gyenge nézettség tükrében egyáltalán nem biztos, hogy készül belőle újabb évad.
A sikertelenséget tetézte, hogy az eddig hétről hétre minimálisan növekvő nézőszámot mutató tendencia a legutolsó héten már nem tartott ki, ugyanis mind a fiatalok, mind a teljes lakosság körében kevesebben nézték a záróepizódokat, mint az előző hetieket.
Az előző héten a fiatalok körében átlagosan 104 ezren néztek egy adást 12,7 százalékos közönségarány mellett, a múlt héten ez már csak 99 ezer lett, a közönségarány pedig 11,9 százalék. A teljes lakosság körében az előző heti átlagos nézőszám 261 ezer volt, ami múlt hétre 231 ezerre csökkent. A közönségarány 8,4 százalékról 7,6 százalékra esett vissza.
Az RTL a teljes lakosság körében már jóformán labdába sem rúg:
a múlt héten a 17 legnézettebb műsor a TV2-é volt, csupán a 18. helyre tudta felküzdeni magát a hét legnézettebb RTL-es műsora, a szerdai RTL Híradó. Ebben a célcsoportban csak az RTL hírműsorára van kereslet, a következő RTL-es műsor a listán, ami nem híradó, a 38. helyen végzett szerdai Fókusz adása volt. Eközben a TV2 behúzta a délutáni műsorsávot is Az aranyifjú című szappanoperával, és itt még a Zsákbamacska ismétlései is jobban muzsikáltak az RTL-es A mi kis falunk ismétléseinél, melyek között nem szerepelt egy árva rész sem a legnézettebb ötven műsor között.
Az RTL szénája nem igazán áll jól a kereskedelmi célcsoportban sem,
ahol szintén a TV2 van jobb helyzetben, második, harmadik lett egy-egy Szerencsekerék-adás, a harmadik, negyedik helyen pedig egy-egy Tények-adás végzett, viszont itt a hét hatodik legnézettebb műsoraként a keddi RTL Híradó ért célba, ezt követi hetedik helyen a csatorna szerdai hírműsora. Ebben a célcsoportban csupán a huszadik helyen ért célba a hét legnépszerűbb Celebrandi-adása, ami meglepő módon nem a pénteki, hanem a keddi lett. Ez is azt látszik alátámasztani, hogy a nézőket nem igazán érdekelte a műsor végkimenetele.