Bár többet – hatvanmillió forintot – költöttek az ellenzéki pártok a vezető politikusaik Facebook-oldalait reklámozó hirdetésekre az európai parlamenti választás kampánya során, mint a Fidesz által erre a célra szánt 58 millió forint, mégis a nagyobbik kormánypárt bizonyult hatékonyabbnak – derül ki a Médianéző Központ tegnapi közleményéből. Mint írták, a Fidesz hivatalos oldalának látogatottsága és népszerűsége – az összes interakció, köztük a kedvelések, a megosztások, valamint a kommentek több mint felét magáénak tudva – végig vezette és messze megelőzte az ellenzéki pártokét.
Kocsis Máté: Nem az a lényeg, hogy Magyar Péter mit mond, hanem az, hogy a mögötte állóknak mi a céljuk
Akiknek Magyarországon az a céljuk, hogy megbukjon a háborúellenes kormány, azoknak minden pénzt megér, hogy valakit felépítsenek.