Újjászületik egy amerikai autómárka

Az új elektromos autókkal adnak még egy esélyt a nagy múltú márkának.

null

A jelenleg tetszhalott állapotban lévő amerikai autómárka újjászületését az elektromos átálláshoz kötik. Az Airflow tanulmány mutatja az utat.

Jelenleg tetszhalott állapotban van a Chrysler márka, a Pacifica egyterű felépítése miatt szűk piaci szegmensben szerepel, a 300-as 2004 óta készül lényegében változatlan formában; az új elektromos autókkal adnak még egy esélyt a nagy múltú márkának. Persze nem azonnal, a most bemutatott Airflow tanulmány sorozatgyártását 2025-re ígérik, és 2028-ra már csak akkumulátoros-elektromos autók lesznek a Chrysler kínálatban.

Tanulmányautó létére az Airflow megjelenése akár azonnal is sorozatgyártásba kerülhet, a leglátványosabb rész a kocsi orrán lévő, hátulról megvilágított márkajelzés. A Stellantis konszern legújabb fejlesztéseit sűrítik az autóba, ennek köszönhetőek a rövidítések is: a csupa képernyőből álló STLA SmartCockpit működését az STLA Brain elnevezésű hardver és szoftver biztosítja, utóbbi jóvoltából a használó egyéb digitális eszközeit is megjeleníti és kezeli az autó. Az önvezető rendszer az STLA AutoDrive, amely online frissítésekkel (előfizetéses modell) 3-as szintű önvezetésre teszi képessé az autót.

Az eredeti cikk ITT olvasható.

 

Borítókép: Youtube.com/Autó-Motor

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.