A Ripost divat-életmód rovatának cikke szerint ezek a lábbeli-fazonok évről-évre kötelező kellékei az ősznek. Ha valakinek nincs még ilyen csizmája otthon, mindenképpen érdemes belőle beszerezni egyet.
Mit hoz a nyár?

A Ripost divat-életmód rovatának cikke szerint ezek a lábbeli-fazonok évről-évre kötelező kellékei az ősznek. Ha valakinek nincs még ilyen csizmája otthon, mindenképpen érdemes belőle beszerezni egyet.
Aki szeret csinosan öltözködni és ki az a nő, aki nem szeret, annak számára egy szexi bokacsizmánál nincs kényelmesebb és csinosabb, nem túlzás azt állítani, hogy az ősz egyik legütősebb darabja. Érdemes idén is választani egy fantasztikus lábbelit, válogatni a színek és a formák között. Mindenhez fel lehet venni a bokacsizmát. Egy esti kellemes kiruccanáshoz, irodába és a kiránduláshoz is bárki találhat jó fazonokat magának.
Mások mellett egy drapp velúr kis csizma, egy kényelmes, de nagyon elegáns fekete harisnyacsizma, a nadrághoz nagyon jól menő fehér prémes, magas szárú lábbeli is szerepel az ajánlottak között, de természetesen ezúttal sem maradhat ki a bakancs és a mindig divatos, ún. „veszkócsizma” sem.
És, hogy pontosan milyen csizmákból is válogathatnak idén a hölgyek, mik az igazi trendek, az kiderül a Ripost cikkéből, mely IDE kattintva érhető el.
Sikerrel zárult a Budapest Central European Fashion Week
A rendkívüli egészségügyi óvintézkedések mellett is sikeresen zárult a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) – közölték a szervezők az MTI-vel pénteken. A 2020-21-es őszi-téli kollekciókat bemutató trunk show-k korlátozott számú közönség előtt, de nagy érdeklődés mellett zajlottak a fővárosban – írja a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) közleménye. Bár a szeptemberi budapesti divathéten tekintettel a vírushelyzetre létszámkorlátot és szigorú egészségügyi előírásokat vezettek be, ez mégsem állta útját az eladásoknak. A Deák Ferenc utcai ideiglenes üzletet átlagosan napi 100 érdeklődő kereste fel, és napi 10-12 eladás született. Az üzletben az első napokban a pólók és a maszkok iránt volt a legnagyobb a kereslet, de kiegészítőket, kabátokat és ruhákat is előszeretettel vásároltak – olvasható a közleményben. Az eseményen 22 magyar tervező mutathatta be legújabb kollekcióit, a rendezvényt a szervezők szerint több mint 187 ezer felhasználó követte figyelemmel a közösségi médián keresztül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.