Honfitársaink több mint a fele megfogadta az év elején, hogy idén többet fog tenni a klímaváltozás kedvezőtlen hatásai ellen – állapítja meg a Lounge Group legújabb reprezentatív kutatása. Bár a felmérést végzők szerint több kérdésben lényegesen zöldebbnek mutatkoztak a válaszadók, mint amit az általános fogyasztói tapasztalatok szemléltetnek, az is kiderült, hogy a globális felmelegedés csökkentése érdekében a klímára érzékeny többségnek a családtagjai és a barátai is aktívan védik a környezetet, ráadásul ez magukra a válaszadókra is ösztönzőleg hat. – A családon és a barátokon túl a munkahelyek is motiválhatják az embereket a környezetvédelem érdekében, és jó hír, hogy a válaszadók több mint kétharmadának a munkahelye is odafigyel a tudatosságra – közölték a kutatók.
Megtéveszti a fogyasztókat, eljárás indult az egyik legnagyobb hazai taxitársaság ellen
Ráadásul egy országos rádióadón reklámozták azt, amit lehet, nem kellett volna.